Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 maja 2013

Na dobry początek

Witajcie:) Dziś piszę mój pierwszy wpis, na nowym blogu. Drugi blog będzie całkiem inny od pierwszego. Tu znajdziecie same przepisy, które wypróbowałam i chcę się z wami, nimi podzielic. Będą także krótkie filmiki i recenzje produktów, które przetestowałam. A, wszystko po to, by na nowo przeżywac kulinarną przygodę.
 Kilka słów o mnie:
Mam na imię Patrycja, mam szesnaście lat i wielką kochającą rodzinę. Interesuję się fotografią oraz stylem Vintage. Na co dzień spokojna, ale w kuchni to, co innego (sto zwariowanych pomysłów naraz). Pieczenie sprawia mi wielką przyjemnośc, bo fajnie jest, gdy coś smacznego, powstaje z niczego. Dlatego zachęcam wszystkich do oglądania oraz komentowania "Pęczek smaków".
 Niebawem pojawią się kolejne wpisy. Do zobaczenia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz